מעורב הופס ליום חמישי / מנחם לס

1. האם הווריורס מסוגלים לפתוח את הברז? כן!!!

 

*

כן. הם יכולים לפתוח את הברז.

האם יזרמו בו מים?

זוהי כבר שאלה לגמרי אחרת.

אף פעם לא אמרתי זאת כי לא היה צורך, ואילו אמרתי היה זה שקר. אבל אני אומר זאת עכשיו: עד עתה אני מאמין שאפילו האשך המקורי (עם מעט הדרכה ממני) היה מצליח לנצח עם הווריורס כפי שניצחו. אולי בעונת ה-73 נצחונות הוא היה מסיים עם 71 בגלל כמה שטויות כשהוא מסרב להקשיב לי, אבל בגדול הוא היה מצליח כמעט כמו סטיב קאר.

לא עוד.

הווריורס נמצאים ב-DEEP SHIT ובפעם הראשונה מאז הגיע קאר כמאמן עליו להפשיל שרוולים ולהתחיל לעבוד. הגיע הזמן להרוויח את לחמו. עד עתה כל מה שעשה היה נסיונות (די מוצלחים, אגב) להיות קומיקאי א-לה גרג פופוביץ'.

עתה על הבלונדיני להפשיל שרוולים ולהראות לנו אם הוא באמת מאמן.

הקריאה האחרונה של קליי תומפסון לקהל להיות יותר מעודד היתה קריאת ייאוש להשיג כל יתרון אפשרי.

אוקיי, זה חשוב. הווריורס רוקדת עם הקהל שלה, וכשהוא ניכנס ל-MUTE הם ניכנסים לBLUETT.

אבל לווריורס אין ספסל, אין הגנה, ויש להם שני מקרי ראש בחמישייה. את אחד מהם קאר קילל לא פחות ולא יותר בהפסד נגד פיניקס. שהוא עשה מזה בדיחה אח"כ מעניין את הבת דודה של הסבתא שלי. את השני אין טעם לקלל כי הוא (1) לא שם על שום דבר, או (2) לא מבין את הקללה.

תשאלו את K-700 מה הן החולשות של הווריורס והוא יגיד לכם:

1.אין להם SIZE

2. אין להם מחליף לסטפן קרי.

4. אין להם מחליף לקליי ת'ומפסון.

3. אין להם מחליף לקווין דוראנט.

4. אין להם מחליף לדריימונד גרין.

5 אין להם מחליף לדגמרכוס קאזינס

6. אין להם הגנה עם כל שחקני החמישייה.

מה כל זה מאיית?

"ס", "ט", "י", "ב"…………."ק", "א", "ר"!!!

הם אף פעם לא היו צריכים אותו ואף אחד לא יודע איזה מאמן הוא, אפילו אחרי 6 שנות אימון. עתה הם לא סתם צריכים אותו. הם לא יכולים לנצח בלעדו.

הוא חייב למצוא פתרון לערבים בהם סטפן קרי קולע 31% מהפארקט, ות'ומפסון לא הרבה יותר טוב ממנו. הוא חייב למצוא דרך להיכנס לראשו של דריימונד. הוא חייב למצוא דרך להוציא את קאזינס משלוותו שבוודאי הורסת אוהדי ווריורס.

כשהאוטובוס נוסע בקלילות, הם לא צריכים את קאר. אבל כשמתחילות בעיות במנוע והכביש הופך מהייוויי לדרך חתחתים הם צריכים אותו כנהג מומחה המנווט את האוטובוס במומחיות שעד עתה איש לא יודע אם יש לו (כולל אלה הנשבעים שהוא 'מאמן גדול').

הוא חייב להפוך מסחבניק וחבר למנהל דורש ומכריח. אם צריך להרים את הקול עליו לעשות זאת. כשהווריורס מרקדת האלגוריתם שלהם מספיק לנצח. אבל כשמתחילות בעיות? עד עתה לא ראינו את קאר מצליח להוציאם מהבוץ, כפי שלא הצליח נגד פיניקס. הוא עומד ביותר מדי שלווה ומבע פנים של "הכל יהיה בסדר".

אבל המצב רחוק מלהיות בסדר ועליו להתחיל להצליף בשוט.

מרכוס ת'ומפסון במאמר מצויין ב'אצלטיק' כותב שהגדולה של סטיב קאר היתה בזה שהוא "LET THEM BE".

"אומרים על סטיב קאר"- אני לא בטוח שזה נכון – ש"הוא הארכיטקט של 'משחק הווריורס', ולכן 'HE LETS THEM BE'."

אבל "לתת להם להיות עצמם" הפסיק לעבוד, והוא חייב להתחיל לתקן את הפגעים כי המנוע הוא לא מסוג ה-'מתקן את עצמו,' או באנגלית SELF FIXING.

מאמן צריך TO FIX IT והשאלה היא אם סטיב קאר יודע כיצד. לדעתי איש לא יודע את התשובה. אבל נדע אותה בקרוב מאד.

2. מה קורה עם אייזיה תומאס?

אייזיה תומאס חזר לפעילות רגילה לפני כחודש בנסיון להעלות את הקריירה שלו שירדה מהפסים בחזרה אל – ועל –  המסילה שתביא אותו חזרה אל מה שהוא פעם היה.

כתחנת ביניים הוא הסכים לנסות להפוך ל=SUPER-SUB של דנבר נאגטס.

"ייתכן מאד", כותב תום זילר מ-SB , "שהנסיון הסתיים בכשלון, ולא בגלל פציעה".

מי שראה את המשחק של שלישי בערב נגד מינסוטה (נצחון של דנבר) לא ראה את אייזיה על הפארקט אפילו לדקה. סליחה, שנייה. המאמן מייקל מלון הסביר שהוא מתכונן ללכת עד הסוף עם רוטציה של 8 שחקנים (https://sbnation.cmail19.com/t/d-l-pohryk-ykztllijr-j/)..

הבעייה של תומאס? הוא לא אחד מהם!

תומאס ניסה חודש לפני אבל כל המג'יק של משחקו בסלטיקס התחלף בבעיות שהיו לו בקאבס במציאת משחק לצד לברון, וכמובן שהפציעות לא עזרו. לשחקן שהגדרתו היא "SCORER" שנתיים של פציעות, וגלות מקבוצה לקבוצה, הם חבל תלייה. בקאבס עם לברון מאומה לא עבד. אז כשמשהו לא עובד בשדה יעקב, מנסים להעבירו לכפר יהושע. אז הוא נישלח ללייקרס, קבוצה שמהרגע שהוא הגיע אמרה שהיא לא רוצה אותו.

עכשיו הוא נמצא בקבוצה שישנה לה עונה כמעט חלומית עם רוסטר עמוק ומלא ביוצרי נקודות מניקולה ג'וקיץ' וג'מל מוריי, ועד וויל ברטון.

אולי הוא היה מקבל דקות אם מונטה מוריס לא היה הופך לאחד מהפוינט גארדס המחליפים הטובים בליגה, או אם וויל ברטון או גארי האריס נפצעים וחייבים לעבור REHAB, אבל זה לא קורה.

אבל ישנו סוף חודש מרץ, כל חודש אפריל, כל חודש מאי, ומי יודע עד להיכן ומתי הדנבר עדיין תשחק, ויש מצב שמישהו מהם ייפצע או יזדקק למנוחה. זה יהיה הצ'אנס שלו. אבל לשחקנים נמוכים מהירים כברק שקליעת נקודות הוא לחמם היחיד בד"כ לוקח 3-4 משחקים להגיע לכושר הצליפות שלהם, ואולי לאייזיה לא יהיה את הלוקסוס הזה.

אם זה לא יקרה, ואייזיה ימשיך לשבת על הספסל, הוא שוב יהיה בשר למכירה בשוק השחקנים החופשיים, אבל אחרי שנתיים של חוסר משחק תהיינה הרבה שאלות בקשר לטריות – מהמילה 'טרי' – של הבשר.

3. שוב פעם – לברון נגד מייקל!

אני אחד מהאנשים המאמינים שלא היה, אין, ואולי לא יהיה בימי חייכם (על ימי חיי הס מלדבר!) שחקן כמייקל ג'ורדן.

רק במקרה זאק לאו, אחד מכתבי הכדורסל הראשיים של ESPN, כתב על כך מאמר ראשי לפני יומיים, ומאמרו נתן לי רעיון למאמר המבוסס מעט על מאמרו, בנוסף לדברים שלי עצמי יש לומר.

כמובן שהיו שחקנים אחרים שמגיע להם להיות בויכוח – שחקנים כקרים עבדול ג'אבר, ווילט צ'מברליין, וביל ראסל, אבל לא משנה מאיזה צד תסתכל על זה, הויכוח תמיד חוזר להיות מייקל נגד לברון. אולי בגלל ששלושת המוזכרים היו ענקים ששיחקו בעמדת סנטר ואלה עופות מסוג אחר לחלוטין ולכן ההשוואה לא עושה טוב לאף אחד. אז הויכוח הוא תמיד 'לברון נגד מייקל'.

אז ככה. לברון לא החמיץ פלייאוף אחד מאז 2005. העונה תהיה העונה הראשונה מאז 2005 ללא פלייאוף.

כמה זה יפגע בלגסי שלו?

תלוי.

הוא יישאר לנצח אחד מ-5 עד 8 השחקנים הטובים בהסטוריה, אבל זה יוסיף דלק ללגסי שלו שהוא שחקן נפלא שלא ידע לנצח את ה-BIG ONE כמו מייקל, ואפילו לא כמו קובי, מג'יק, לארי בירד, דאנקן, קרים, ובטוח שבטוח שלא כביל ראסל.

כי אפילו אני יודע שבעשרים השנים האחרונות, מאז מייקל פרש משיקגו, מאזני המשקל נטו – בגדול – לעבר המערב. אפילו בשנותיו של לברון במיאמי, ושתי האליפויות, 4 קבוצות מ-6 הטובות תמיד היו במערב. הייתכן שבגלל חולשת המזרח העובדה שלברון הגיע לכל פלייאוף מאז 2005 לא צריכה להפתיע יותר מדי? מה היה קורה לו שיחק במערב בשנים האלה? האם גם במערב היה מגיע לכל פלייאוף כל עונה?

לאו כותב כך:

You cannot wish away the conference imbalance from LeBron's career. It would have been exceedingly unlikely for his teams to make eight straight Finals had he played in the West.

מייקל לא הפסיד אף פלייאוף עד שהגיע לגיל 38, ועבר מהבולס לוושינגטון. ולמייקל היו קבוצות מזרחיות מצויינות לשחק נגדו כניקס, דטרויט, סלטיקס, אינדיאנה, מיאמי, אורלנדו, ושרלוט. שחקנים כמג'יק, לארי בירד, ביל ראסל, או טים דאנקן אף פעם לא הפסידו פלייאוף. לברון השתתף ב-8 פיינל רצופים? מייקל השתתף רק ב-6 רצופים אבל ניצח בכולם.

עתה לברון משחק בקונפרנס אמיתי וחזק, וכבר בעונה הראשונה מחמיץ את הפלייאוף. לי קשה מאד לנסות לדמיין את מייקל בלייקרס, עם כל ההופלה והצרמוניה של ההגעה ללייקרס של לברון, מסיים את הריצה לפלייאוף כפי שהוא עתה עם 8-4.

אני לא אומר שכשלונו עם הלייקרס צריך לפגוע בלגסי שלו יותר מדי, אבל דבר אחד הוא בוודאי צריך להפסיק: את הויכוח הטפשי מי היה טוב ממי.

עתה צריך להתחיל דיון יותר מעניין: הלייקרס, לאן?

 

*********************

 

ולמי שמעוניין ל'קרוא על חוזק המערב והמזרח בתקופות מייקל ולברון, אז הנה ממאמרו של לאו:

Stack James and Jordan up against each other, and I'm not sure the conference thing matters, anyway. Jordan played his entire career in the East. It was better then — and even had a winning record against the West during Chicago's second three-peat, per Pelton's research — but the difference was not as large as we might remember.

During Jordan's six title runs, the four highest seeds in the East aside from the Bulls went a combined 1,259-709 — a .640 winning percentage — with an average net-rating of plus-4.8 points per 100 possessions, per ESPN Stats & Information research. The same subset during LeBron's run of eight straight Finals: 1,593-966 (.623), with a net-rating of plus-4.5. (Most of the East's superiority in Jordan's later Chicago years manifested in the middle and basement of the conferences.)

Chicago's East playoff fields included seven teams with net ratings of at least six points per 100 possessions, per Basketball-Reference. (Four of those seven ranged from plus-6.0 to plus 6.4.) LeBron's featured just three: the Bulls of 2011 and 2012, and last season's Toronto Raptors. An edge to Jordan, but a small one.

************************

4. כל מה שרציתם לדעת על מה שקרה ביוטה עם ראסל ווסטברוק

 

ראסל ווסטברוטק. שוב ראסל ווסטברוק תמיד ראסל ווסטברוק.

אבל הפעם רוב האנשים שאינם מיוטה (מלבד מאמן יוטה ושחקני יוטה) מצדיקים את ראסל.

זה קרב בשעת המשחק בו ניצחה OKC את יוטה על 9, וזו הפעם השנייה בשנתיים שזה קטורה ביוטה כשראסל מתעמת עם צופה(י?) המשחק.

הפעם זה היה שונה. הפעם לתקרית היו סיממני גזענות. כל הליגה היא בצידו של ראסל.

הליגה חקרה והצופה הושעה ממשחקי NBA לשארית חייו.

באמצע המשחק הופיע בטוויטר ראסל הצועק לעבר הצופה:.

“I’ll f*ck you up,” the video catches Westbrook saying to what appears to be a pair of fans. “You and your wife.”

 

*************

מאמן יוטה קווין סניידר מיד אומר בסרטון מוקלט:

 

 

 

Eric Woodyard

@E_Woodyard

Five Utah Jazz fans received "warning cards" that their comments, gestures and/or behaviors directed at players were in violation of the NBA Fan Code of Conduct, but were able to return to their seats after their altercation with Russell Westbrook.

1,237 people are talking about this

מה יש לווסטברוק לומר:

 

Brett Dawson

@BDawsonWrites

Russell Westbrook made a statement and did not take questions tonight. Here’s all of the statement I can fit into one Twitter vid:

Embedded video

*

Embedded video

436 people are talking about this

“The realization of it is a young man and his wife in the stands told me to get down on your knees like you’re used to. And for me that’s just completely disrespectful to me,” he says. “I think it’s racial. I think it’s just inappropriate in a sense of there’s no protection for the players. I think there are a lot of great fans around the world that like to come to the game and enjoy the game. Then there are people who come to the game to say mean, disrespectful things about me, my family.

“For many years, I’ve done all the right things. I’ve never done anything to hurt or harm anybody. I’ve never been in any trouble, never fought a fan. Been in the league 11 years, clean slate, humble. I’ll take all the criticism from everybody. I’ve been doing the same thing for years. But for me, disrespect will not be taken.

“Especially here in Utah. Every time I come here, it’s a lot of disrespectful things that’s said.”

Westbrook also addressed his comment that he would “f*ck up” the fan’s wife.

“As for beating up his wife, I’ve never put my hands on a women, never will, never been in any domestic violence, never have before,” he says. “But once he said the comment, his wife repeated it, the same thing to me, as well. That’s kind of how that started. I know you guys only saw the end of the video, but the start is what’s important and way more disrespectful than what you guys heard.”

והנה מה יש לצופה המעטורב בתקרית לומר:

After the game, Shane Keisel, the fan in question, spoke to Utah TV station KSL5 about his exchange with Westbrook. He says he told Westbrook to “sit down and ice your knees, bro.” Kiesel also swears he never said a curse word to Westbrook.

Embedded video

“It was when Joe (Ingles) had come by and poked Paul George in the eye. And then Joe goes over and apologizes immediately, and then Russ is just f-bombing and carrying on and acting a fool down here, and everybody’s getting on him,” Keisel says. “Then he had, I guess, heat, I thought it was ice. So I just told him, ‘just sit down and ice your knees, bro.’ And he turned to me and is like, ‘That’s heat. That’s heat.’ And I’m like, ‘Well, you’re gonna need it.’ And then it turned into not safe for the work.”

פטריק פטרסון היה ליד התקרית. הנה מה שהוא אומר:

Patrick Patterson had a front-row seat to the action, and he was disgusted by what he saw. He says here that the fan told Westbrook to “get down on your knees like you’re used to,” which is a serious left turn from “sit down and ice your knees, bro.” He also hints that comment wasn’t all that was said.

Fans can say shit about a mans family, wife, & kids.. Tell a player “Get down on your knees like your use to.” As men, what do you expect us to do? Shut up & dribble? No one is held accountable for their actions except for us. Fans are protected in every way possible but not us.

עתה שחקנים באים לעזרת ווסטברוק עם התקרית, ואומרים שזה לא קורה רק ביוטה

(דונובן מיצ'ל ושאר שחקני הליגה יוצאים בקריאה נגד הגזענות במשחקי :NBA

View image on TwitterView image on Twitter

מה יש לי לומר? אני לא יכול לנחש אפילו בכמה משחקי NBA הייתי. היו 20 שנה בהם ראיתי 40-50 משחקים לעונה, ועוד 20 שנה עם אולי 20 -25 משחקים לעונה. בוודאי כמה עשרות טובים מעל אלף.

אני, לפחות, אף פעם לא הייתי עד לכל תגובה שהייתי מכנה 'גזענית'. קהל מקומי שונא כל שחקן יריב – לבן, שחור, או צהוב –  ועולה על כולם בקריאות המעליבות ביותר. שום דבר אינו מיוחד בקריאות נגד שחקנים שחורים. מה שהקהל במדיסון סקוור גארדן עשה וקרא לביל למבייר מוטב שלא תדעו.

5. אולדרידג': "הוא (דמיאן לילארד) יודע היכן אני רוצה לסיים את הקריירה!"

 

 

6. אמביד מכה בבדיחת "69"…

 

7. תמונות שחקני NBA

מוזס מלון ואדריאן דנטלי בבופלו ברייבס

בוב מקדו, בופלו ברייבס

 

 

אתה 'מגיע' כשמציירים אותך: לוקה הגיע!

 

 

מאונט רשמור של הלייקרס

 

ביל וולטון

 

ג'ייסון קיד

 

בארקלי, דוק, מוריס ציקס

 

 

View this post on Instagram

 

1986 | Charles Barkley, Dr. J, & Mo Cheeks

A post shared by ThrowbackHoops (@throwbackhoops) on

מנחם לס

מנהל הופס. הזקן והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!
Subscribe
Notify of
101 Comments
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
סלים וארזה
סלים וארזה
5 years ago

ביל וולטון נראה אנורקסי משהו.

סלים וארזה
סלים וארזה
5 years ago

להגיד שלסטיב קר אין חלק (גדול) בהצלחה של ג"ס זה כמו לטעון שלמנחם לס אין חלק בצמיחה של אתר הופס.

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
5 years ago

1+

Ido
Ido
5 years ago

מנחם – יכול להיות שאמריקה שלך השתנתה קצת. הגזעינים הלבנים מאז שיש להם נשיא נהיו יותר קולניים…

בני בום
בני בום
5 years ago
Reply to  Ido

מה היה גזעני במה שהוא אמר? חוץ מזה שאתה פבלובי להחריד וכל אמירה מעוררת בך את החיה שצועקת גזענות, מה בדיוק היה גזעני? היית שם בכלל שאתה יודע? פשוט בדיחה

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
5 years ago

מעורב מעולה.
גם אם האוהד אמר את מה שווסטברוק טוען, זאת הערה הומופיבית ולא גזענית.
מה הקשר לגזענית?
ווסטברוק יודע שזה הטיקט היחיד שלו לרדת מהעץ שטיפס עליו.
תאשים מישהו בגזענות והכל ישכח.
מדובר בשחקן עם עבר עשיר של התעמתות והתגרות עם קהל, ובעית גישה רצינית (היחס לעיתונאים, הדיבור על רוביו, וכיוצא בזה).
מאות שחקנים לאורך ההיסטוריה בליגה ספגו קריאות והעלבות שונות שפי אלף גרועות יותר ולא הגיבו ככה.
שוב, הפוליטיקלי קורקט האמריקאי פוגע בזכויות הפרט ומשמש כמנגנון דיכוי והשתקה במסווה של שמירה על ליברליות.
והכל, כרגיל – למען בצע הכסף.
הכוכבים הם אלה שמביאים את הכסף.
האוהדים הם אלה שמשלמים אותו.
אז בואו נדרוס את החלש ונרומם את התרנגולת שמטילה זהב, שחירבנה לחלש על הראש, ונקרא
לזה פרוגרסיביות.

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
5 years ago

נ.ב: אני חושב שהייתי משיג לפחות 72 נצחונות עם גולדן 😅

מנחם לס
5 years ago

אילו הקשבת לי!

מנחם לס
5 years ago

רק אם הקשבת לי!

ראס א שטן
ראס א שטן
5 years ago

לא הבנת האוהד לא אמר לו תתכופף בשביל למצוץ אלא תתכופף כמו שהייתם פעם יעני עבד אז ראס החזיר לו. לא קרה כלום עושים מזה יותר מידי זכותו של אוהד לנהל טראש טוק וזכותו של שחקן לענות לו כמו שאם אוהד יורק או מרים יד על שחקן מותר לשחקן להחזיר לו והלהפליא בו מכותיו. הרחקה לכל החיים זה מוגזם חח.
רון ארטסט קיבל בקבוק לראש אז המכות שהוא דפק היו מוצדקות. מסילבג לא צדקן כמו סטרן שהיה פוגע רק בשחקנים. אם סטרן היה ראס היה מורחק.
לפחות בימי סילבר לא יחזרו ביזיונות כמו ההרחקה של אמרה

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
5 years ago

הפרשנות הזאת ממוחו הקודח של ראס בלבד.
וזה במידה שהוא אכן אמר את זה.
סילבר גרוע מסטרן פי אלף.

ראס א שטן
ראס א שטן
5 years ago

לא מסכים סטרן היה הרבה יותר גרוע. סילבר סבבה לגמרי

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
5 years ago

השתגעת?
סטרן היה אולי פוץ ושמרן, והשחקנים שנאו אותו, אבל לפחות בתקופתו זה היה בסגנון שנות ה-90, כשהוא והשחקנים נאבקים בצבע ונותנים מרפקים אחד לשני.
סילבר גנב קבוצה מזקן סנילי שאמר משהו בשיחה פרטית (!!!) עם חברתו, הנצלנית, שבכלל התייחס ליחסים בינו לבינה.
רק כי ידע שבמקומו יבוא מישהו עם כסף, והכסף הזה יישפך לקבוצה, שתהפוך ליותר אטרקטיבית ותיתן לו ולליגה יותר הכנסות.
סילבר עשה וידוא הריגה לנושא השיפוט.
הוא הפך את המשחק לבידור לכל המשפחה, להיילייטס של שלשות ודאנקים.
החוקה התרחקה ככ משיפוט כדורסל נורמלי בתקופתו, שהגנה זה מילת גנאי.
הוא האידאל של הליברליזם השמרני שפועל להשתקה ודיכוי במסווה של ליברליות.

עידו גילרי
עידו גילרי
5 years ago

תן שינוי חוקה אחד שהועבר בתקופת סילבר נגד ההגנות.

ראס א שטן
ראס א שטן
5 years ago

אשך כל מה שאמרת התחיל בזמנו של סטרן. סילבר רק המשיך עם הקו.

לגבי סטרלינג מסכים איתך הזוי שלקחו ממנו קבוצה בגלל מה שהיה. אגב סה לא היה בתקופת סטרן גם או שאני טועה?

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
5 years ago

מסכים שסילבר המשיך את הקו אבל לקח אותו לקיצוניות.
לדעתי הקטע עם סטרלינג היה ההחלטה הראשונה של סילבר.

עידו גילרי
עידו גילרי
5 years ago

היא ממש לא בראש שלו ומסתבר שהג'אז הסכימו איתה (כולל אוהדים שהיו מסביב).

בני בום
בני בום
5 years ago

כל העולם יכול להסכים ועדיין אין פה שמץ גזענות אלא על פי פרשנות אישית.

דינגו
5 years ago

ממש לא. כשאני קראתי על ההערה, היה ברור לי שמדובר על התייחסות לעבדים שחורים, שהיו כורעים על ידיים ובירכיים בפני הבעלים שלהם.
וכמו שאתה רואה, הרבה אנשי תקשורת ושחקנים תומכים בראסל ומתייחסים להערה כגזענית.
אתה תמיד מאוד בטוח בעצמך, אבל זה לא עושה אותך פחות טועה במקרה הזה.
קורה.

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
5 years ago
Reply to  דינגו

לי לא.
זאת בפני עצמה הוכחה שלא כולם חושבים שמדובר בגזענות.
אנשי תקשורת ושחקנים אומרים הרבה שטויות ובעידן הפוליטיקלי קורקט קשה למצוא מישהו שמוכן להגיד דברים שהם לא בקונפורמה.
אז זה לא אומר כלום.
בטוח בעצמי? אני בטוח שכרגע אין בפני שום הוכחה אמיתית לכך שהאוהד אמר משהו שמרשיע אותו בגזענות.
אני ממש לא יודע אם אמר או לא אמר, אבל כן בטוח שאין בפני את ההוכחה לאחד מן המקרים.
דווקא אתה, שים לב, מאוד בטוח בעצמך שהגרסא שלך נכונה ושאני טועה.
אני רק שואל את השאלות ומעוניין לוודא לפני שאני מרשיע מישהו ואוסר עליו הגעה למשחקי הקבוצה האהובה עליו לכל החיים.

שמואל
שמואל
5 years ago

+100

סוסמעץ
סוסמעץ
5 years ago

צודק מאה אחוז אשך
==
צביעות מתחסדת בעבור חופן דולרים

הציפור הנדירה
הציפור הנדירה
5 years ago
Reply to  סוסמעץ

עובדה שכולם מסביב תומכים בראס כולל עדים וכולל יוטה, הקהוצה של אותו אוהד.

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
5 years ago

זה לא אומר כלום גם אם זה נכון, אבל זה לא.
הבאתי שתי דוגמאות בסרטונים של שני אנשים שחושבים אחרת.

האווי לאסוף
האווי לאסוף
5 years ago

אם בודקים את ההיסטוריה של ראסל, אפשר לבדוק גם את זו של האוהד.
בטוויטר מצאו כמה הערות מהעבר שלו, שמופנות לשחקנים שחורים, בהן הוא קורא להם 'לחזור למקום שממנו באו' (למרות שנולדו באמריקה). יכול להיות שהוא התכוון לקונטיקט, או לאן שהם באמת באו ממנו, אבל ההאשטאג #MAGA יותר מרמז שהוא מייעד להם חזרה לאפריקה, ייתכן ששוב בספינה.
מה לעשות, יש גם אוהדים גזענים

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
5 years ago

אם זה כך זה סיפור אחר, אבל דרושה הוכחה לשמועה הזאת.

הציפור הנדירה
הציפור הנדירה
5 years ago

זה שכולם מסביב תומכים בראס כולל יוטה, הקבוצה של אותו אוהד, מראה שמדובר בגזענות.

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
5 years ago

זה לא אומר כלום גם אם זה נכון, אבל זה לא.
הבאתי שתי דוגמאות בסרטונים של שני אנשים שחושבים אחרת.
יא מצחיק כולם יכולים להגיד מה שבא להם. מספר האנשים שאומרים משהו לא הופך את זה לנכון.

הציפור הנדירה
הציפור הנדירה
5 years ago

זה כן אומר כשמדובר בקבוצה של אותו אוהד.

Adiso33
Adiso33
5 years ago

יש צילומי מסך של הטוייטר שלו מלא בנגיעות גזעניות (לפני שהוא רץ למחוק את כל ההיסטוריה והחשבונות שלו במרשתת).

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
5 years ago
Reply to  Adiso33

איך אפשר לדעת אם זה אמיתי או פיקטיבי של טרולים?

פרומיתאוס
פרומיתאוס
5 years ago

אוף אשך אתה כזה חלאה מעצבנת. מתחיל לחשוב שאתה מגיע לאתר הזה רק כי אין לך אף אחד להתווכח איתו בחיים האמיתיים. לך תקנה בובה או משהו, הרגת אותנו.

אסף
אסף
5 years ago

לא מצדיק את מה שווסטבורק עשה ועדיין הערה הומופובית פחות גרועה מגזענית???? מה יש מדרג?? בעיניי שתיהן נוראיות באותה מידה .
מנחם גולדן קצת בתחושת שובע, דריימונד גרין רוצה את המשאית של הירוקים, קאר בהחלט יצטרך לטפל בזה ועד היום הוכיח דווקא שמתנהל לא רע בכלל מול משברים ככה שלא הייתי ממהר להכריז על נפילת הענק מהמפרץ.

מחפצה מנמצה
מחפצה מנמצה
5 years ago

מנחם , מה עם קצת תמונות שובבות של ג'ני באס ??

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
5 years ago

תודה רבה מנחם אחלה מעורב. לא להאמין שמוזס מלון השמן והקירח היה פעם רזה ועם שיער שופע ..

ראס א שטן
ראס א שטן
5 years ago

אמביד כמו גורג רואים שלא כשיר לגמרי ומשחק פצוע. הוא מדדה הרבה ונראה עייף ולא ככ בכושר הוא חייב להגיע 100 אחוז לפלייאוף. כדאי לפילי להושיב אותו בחוץ עוד יש להם לוח די קל עד סיום העונה ועדיף לסיים 5 עם אמביד 100 אחוז לפלייאוף מאשר 3 ועם אמביד פצוע

Dor
Dor
5 years ago

הוא גם נמרח על הפרקט בתדירות של בערך כל חמש התקפות ולא בכושר כי הוא לא שיחק כמה משחקים וגם במצב רגיל הוא בכושר בינוני, אבל לדעתי אם פילי מסיימים 5 ומקבלים את הסלטיקס הם בחוץ. ג׳ו ג׳ו צריך לשחק עוד כמה משחקים רצופים ואז צריך להחליט אם לתת לו לנוח

ראס א שטן
ראס א שטן
5 years ago

לגבי תומאס דטרויט פיניקס שראלוט אחרי שקמבה יעזוב פליקנס הם הקבוצות היחידות ששווה להן להמר עליו לעונה עם חוזה לעונה אחת

רם
רם
5 years ago

אני לא בטוח באמת מה האוהד אמר, והאם זה היה גזעני.
מה שכן התרשמתי מהתגובה המהירה של הג'אז…..
הלוואי שהיו תגובות כאלה בכדורגל ובכדורסל אצלנו.
לפחות בכדורגל, יש כל כך הרבה קריאות גזעניות שזה כבר מזמן לא קומץ ומזמן כבר גדול מדי כך שהרחקת אוהד או שניים או עשר או חמישים כבר לא יועיל

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
5 years ago
Reply to  רם

אתה מתבלבל בין שמירה על ערכים חברתיים ונגד גזענות לפוליטיקלי קורקט האמריקאי.
הכי קל לדרוס אוהד חלש ועלוב, אף אחד לא ישתין לעברו.
יותר קשה לצאת נגד כוכב.
זה מתחבר לתרבות האמריקאית העכשווית של לתלות כל אחד שמואשם באמירה שעלולה חלילה לפגוע ברגשות השחורים / נשים, גם אם היא לא כוונה לכך בכלל, ולחיסול כל אדם שמואשם ע"י אישה בהטרדה מינית כלשהי, מופרכת ככל שתהיה.

עידו גילרי
עידו גילרי
5 years ago

אני רק מזכיר לך שג'אז ממש אין סנטימנטים לווסטברוק.

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
5 years ago

רק מזכיר לך שהג'אז עובדים בשביל סילבר, ושהפוליטיקלי קורקט האמריקאי פשה בכל.

עידו גילרי
עידו גילרי
5 years ago

אתה טועה ובגדול. הג'אז ממש לא עובדים בשביל סילבר אלא להיפך. סילבר הוא שכיר של הבעלים.

דינגו
5 years ago

עזוב גילרי, אשך החליט שזו הערה לגיטימית של צופה, ואף אחד לא ישכנע אותו אחרת.

שלום
שלום
5 years ago

החליט שזו הערה לגיטימית כי זה ווסטברוק… אותו דבר אם זה היה הארדן, לברון או בן סימונס..

אם השחקן היה מקונל, ההערה הייתה גזענית אפילו שהוא לא שחור

ניר מועלם
Editor
5 years ago

תודה רבה על מעורב נהדר.
הויכוח של לברון ומייקל הוא כמו הויכוח היום על מסי ורונאלדו. פשוט צריך להנות כל עוד אפשר 🙂
אני באופן אישי מאוד אוהב את לברון, אין ספק שהשנה הוא פחות טוב אבל גם הצוות המסייע שלו לא וואו כל כך.
לגבי גולדן סטייט – הם לא מבריקים העונה אבל השאלה הגדולה אם הם יוכלו להעלות הילוך בפליאוף, אני מאמין שכן אבל השאלה אם זה יספיק להם.

סוסמעץ
סוסמעץ
5 years ago

תודה על המעורב דוק
==
ווסטברוק פשוט ערס.
==
שיודע לרוץ מהר ולקפוץ גבוה
==
ובאמריקה של היום זה מספיק

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
5 years ago
Reply to  סוסמעץ

1+

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
5 years ago
Reply to  סוסמעץ

עארס שחור. זה מאוד משמעותי באמריקה של היום.
אם זה היה שחקן לבן שעונה כך לאוהד שחור הוא היה מושעה לשארית העונה.

עידו גילרי
עידו גילרי
5 years ago

גם לדעתי הוא חייב היה להיות מושעה

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
5 years ago

או, סופסוף אנחנו מסכימים על משהו.
מדובר בביזיון.
הוא לא קיבל כלום והאוהד הושעה לכל החיים???????????

עידו גילרי
עידו גילרי
5 years ago

זה לא קשור למה האוהד קיבל. הוא מייצג את הליגה הוא מגיע לעבודה. הוא חייב לשלוט בעצמו.

י"ג
י"ג
5 years ago

מן הסתם זה לא שווה ערך להרחקה לכל החיים, אבל ווסטברוק קיבל קנס של 25 אלף דולר.

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
5 years ago

לפחות קיבל משהו.

אבי
5 years ago

מנחם לפי התמונות שאתה מעלה מהעבר השחקנים של פעם נראים נרבה פחות שריריים ואתלטים מהיום.
הם כנראה פחות עבדו בחדר כושר ויותר באימונים על המגרש.
מעניין לדעת כמה הם היו יכולים להתמודד עם המפלצות האתלטיות שיש היו בליגה

דקסטר
דקסטר
5 years ago

ה BMI הוא לא מדד מדויק
ישנם מצבים בהם ה BMI נמוך יותר ומסת השריר גבוהה יותר אצל אדם מסוים
תלוי ברמת אחוזי השומן ההתחלתית.
אצל בני 25-30 כשהגוף בשיא הכוח מעל 15% בחיתוך גס אפשר גם לרדת ב BMI וגם להעלות במסת השריר
אם אחוזי השומן באזור 10-11 כנראה שתהיה ירידה קלה בשניהם
(בשני המקרים ההנחה היא עבודה בצורה מפוקחת ונכונה בחדר כושר למטרת שמירה על כושר מירבי ומסת שריר)

עידו גילרי
עידו גילרי
5 years ago
Reply to  דקסטר

תודה. רק מביא עדות אחת שמראה יפה את מה שהוא ציין.

דקסטר
דקסטר
5 years ago

אמת, רק חידדתי נקודה.
דבר נוסף בהמשך לשאלה של אבי אומנם השחקנים של פעם היו פחות שריריים אבל זה לא אומר שהם לא היו מסתדרים עם האתלטיות של היום. שרירים הם לא ערובה לחוזק, וישנם הרבה שחקנים היום ובעבר שלא נראים שריריים ואתלטיים אבל הם חזקים ובטוח שיש להם "חוזק כדורסל" הייתי קורא לזה יותר מלשחקנים בימינו.
רק לשם הדוגמה יצא לי לשחק כדורגל בצורה חובבנית נגד שחקני עבר והווה מליגות המשנה ומה שנראה לנו בטלויזיה כ"גוף לא חזק במיוחד" מתברר על המגרש כהפוך וכאתגר פיזי לא פשוט להתמודדות.
אם כבר הייתי מהמר הפוך.. לשחקנים של היום היה יותר קשה להתמודד עם הקשיחות של פעם..

ברוך רובין
ברוך רובין
5 years ago

וילט מבחינה אתלטית היה אוכל כל שחקן כיום, גם שאקיל אוניל ברור שהאתלטיות בליגה עלתה פלאים זה אבולציה אבל עדיין היו חריגות

אסף
אסף
5 years ago
Reply to  דקסטר

דקסטר כבר שנים אני טוען את מה שאתה אומר כנגד ה-BMI כדי להצדיק את הכרס בירה שלי… הק"מ בריצה עדיין לא פתר את זה 🙂

שמעון
שמעון
5 years ago

הלוואי ויהיו יותר שחקנים כמו פטריק בוורלי
״אם אתה לא בקבוצה שלי אני לא אוהב אותך״
כשהוא נשאל על הריב עם ווסטברוק
http://www.espn.com/video/clip/_/id/26260107

י"ג
י"ג
5 years ago

תודה מנחם. מעורב נהדר!
ואתה כנראה צודק. אם אתה, בכל המשחקים שהיית בהם לא היית עד לקריאות גזעניות, כנראה שזה באמת לא קורה אף פעם ובשום מקום, ולמעשה גזענות לא קיימת בכלל בארה"ב.

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
5 years ago

הנה דוגמא למישהו שחושב כמוני לגבי ווסטברוק ולא מפחד לצאת נגד המוסכמות:
https://youtu.be/H7IngoM8mtE?t=1m24s

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
5 years ago

הנה עוד אחד:
https://youtu.be/iK1E3KM8mZY?t=4m43s

כדאי להקשיב לדברים שג'ייסון וויטלוק אומר עד לסיום הסרטון.

ראס א שטן
ראס א שטן
5 years ago

אתה האדם הכי אובייקטיבי לגבי ראס😎.

מתי כבר יהיה פאלאס 2? משעמם גצת בליגה אבל על מי הייתם מהמרים שישתתפו בפאלאס 2?

עידו גילרי
עידו גילרי
5 years ago

ג'וש ג'קסון. יש לו כבר ניסיון מהראשון.

ראס א שטן
ראס א שטן
5 years ago

פרט נמק והסבר…

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
5 years ago

גדול!

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
5 years ago

אני חושב שראס חרא בנאדם ושזאת עוד דוגמא לכך.
אבל אם הוא יתנהג לעניין באיזה נושא לא תהיה לי בעיה לציין זאת.

נזיר הנשמה
נזיר הנשמה
5 years ago

לדוק
אתה מציין שלסטף , דוראנט, תומפסון אין מחליפים ברמה. זה חסרון שיש לכל קבוצה עם כוכבים בולטים.
יש מחליף להארדן?
יש מחליף ללברון?
יש מחליף לווסטברוק.
אני יכול להמשיך ולמלא את הרשימה. הבה ננסה עוד משהו לבוסטון יש מחליפים לדוגמה רוזייר מיליף די טוב את קיירי. אבל איפה נמצאת בוסטון ? מקום חמישי במזרח.
לגבי מאמנים יש לך נטיה לקטול כמעט כל מאמן בליגה. אפילו פופ ספג ממך בקורת קשה.או שכל הליגה מורכבת ממנהלים חסרי כשרון שמחזיקים מאמנים כך כך גרועים, או שאתה מדבר ממש לא לעניין.אם מאמן נשאר קר רוח ולא מקפץ כמו מטורף בסגנון שימי ריגר.מבחינתך הוא איבד חצי מהציון שלו כמאמן.
סביר להניח שבחדר ההלבשה אותם מאמנים נשמעים קצת אחרת. ממתי ניהול היסטרי ופניקה מביאים תוצאות. מנסיון אישי שלי מנהלים היסטריים , הם פשוט מנהלים גרועים שמנפיקים תוצאות גרועות.
לגבי תומאס . שחקן שהצליח רק בסלטיקס.היה בשעתו אוברייטד ברמות על. התרומה שלו למשחק היתה שלילית גם בבוסטון.אין לו הגנה , היריבים שמולו חוגגים.לקבל תמורתו את קיירי זו היתה ממש גניבה.
ממיקל – לברון. אפשר לפתוח מדור הומוריסטי חדש בהופס שמשווה בין השחקנים. לברון שחקן טוב מאוד , אבל שיפסיקו כבר עם השוואה סופר מטופשת למייקל.
הלייקרס- עד היום לברון הרס קבוצות אבל זה קרה לאחר שנטש את הקבוצות. הפעם הוא הורס קבוצה בעודו משחק בה. הלייקרס לא צריכים את לברון, זה עושה יותר מידי בלאגן,יש להם סגל טוב , לברון הורס את החיבור.

הציפור הנדירה
הציפור הנדירה
5 years ago

גם לקיירי אין יותר מדי הגנה. בכל מקרה ברור שהוא שחקן טוב יותר מאייזיאה תומאס.

הציפור הנדירה
הציפור הנדירה
5 years ago

לברון אפילו שחקן מעולה ואף כוכב על אך רינו יכול לקרוא תיגרעל מייקל כ"עז" של הכדורסל.

גבריאל
5 years ago

לגבי סטיב קר-גם לדעת לא להפריע זה סוג של אומנות..ואפשר גם להוסיף שבשנתיים הראשונות שלו שם הם לא היו קבוצה של סופרסטארים-הם גדלו להיות כאלה..בנוסף הם שיחקו כדורסל מדהים ולא היו מאוסים כמו עכשיו..ממש כמו ברצלונה בכדורגל,מפני שזה לא כיף לראות קבוצה אחת מנצחת כל הזמן,זה הורג את הספורטיביות בכל ענף..
זה הערך של הספורט כשאתה הולך לקרב ולא יודע איך הוא יסתיים,זה יותר מרגש מאשר לבוא לראות קונצרט של קבוצה אחת.
בכל אופן,אני מסכים מאז שדוראנט הגיע זה די הרג את התחרות,אבל לפני זה הם היו פשוט חוויה לכדורסל.

מישהו
מישהו
5 years ago

הרמה באתר ירדה לתחתית.
אפשר בבקשה קישור לאתר החדש?

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
5 years ago
Reply to  מישהו
יואל יצרן בובות מדופלם
יואל יצרן בובות מדופלם
5 years ago

🚾🚾🚾

סוסמעץ
סוסמעץ
5 years ago

G.F.Y.S

אלכס רבינו
אלכס רבינו
5 years ago

מנחם האם כתבת את המעורב לפני או אחרי הניצחון של גולדן סטייט על יוסטון? כי מה שניצח להם את המשחק היתה הגנה בלתי מתפשרת. מה שמראה שאם הם רוצים הם יודעים לשחק הגנה. ולא אמרנו כלום שזה נעשה ללא קווין דוראנט.

Berch
Berch
5 years ago

אחלה מעורב
התמונה האחרונה אהבתי. במפתיע
🙂

זיו
זיו
5 years ago

איזייה קבר תקינגס לפני חודש עם 15 קריטיים מהספסל בזמן מועט. גם אם לא ישחק עד סוף השנה הוא יוכל לקבל חוזה מיד לוול רב שנתי מהרבה קבוצות. יותר מיד לוול יהיה לו קשה לקבל.

amitlahev
amitlahev
5 years ago

תודה על המעורב. איזו התרסקות של איזיאה! הכל הלך לו גרוע מאז עונת השיא בבוסטון. הפך משחקן טופ 10 בליגה ללא רלוונטי.
אם כולם בריאים בווריורס – האליפות 90% שלהם.

דקסטר
דקסטר
5 years ago

אם הליגה השעתה את האוהד לכל החיים האשך צודק
אצל האמריקאים הכל מוגזם כולל תרבות ה PC והרדיפה הליברלית
התגובה שלהם לאירועים היא תמיד חסרת פרופורציות
שחקן מביט בשחקן אחר- טכנית
אוהד מקלל-הרחקה לכל החיים
זה לא משנה באיזו קללה מדובר עונש כזה מוחלט הוא הגזמה פרועה וחסרת פרופורציות

הציפור הנדירה
הציפור הנדירה
5 years ago
Reply to  דקסטר

האשך בכל מקרה לא צודק כי דעת גזענית מצדיקה הרחקה לא החיים כי דעה גזענית לא צריכה להיחשב כדעה לגיטימית והיא מחוץ לדמוקרטיה, ולגזענים אין מקום בחברה

בהקשר לעניין זה, לא תמיד אנשים מבינים מהי גזענות. כי למשל לראות במדינת ישראל מדינת הלאום של העם היהודי אין בכך כל גזענות כי אין בכך שנאה לגזע וחוק הלאום אינו מבטל את זכויות היסוד של המיעוטים אך מבחינת ההגדרה הלאומית, מדינת ישראל היא מדינת העם היהודי.

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
5 years ago

אני כתבתי שלדעתי ההערה כפי שהובאה לא הייתה גזענית.
במקרה של הערה גזענית חד משמעית כמובן שיש להרחיק לכל החיים.
לא חסרים מקרים של אנשים שפוטרו לאחר שהעירו משהו, שמישהו החליט לפרש כגזעני אבל לא היה כלל כך.
https://nypost.com/2019/02/22/iowa-announcer-suspended-after-calling-player-king-kong/
.
בקשר להמשך שלך, אני אתעלם.

הציפור הנדירה
הציפור הנדירה
5 years ago

גם יוטה ואוהדים עדים פירשו זאת כגזענות, אז מסתבר שמדובר בגזענות.

בין אם תתעלם או לא תתעלם, לא משנה את העובדה שלראות את מדינת ישראל כמדינת הלאום של העם היהודי אין בכך כל גזענות כי אין בכך שנאה לגזע אחר וזכויות היסוד לכל אזרחי ישראל, בתנאי כמובן שלא מעוניינים בהשמדתה, נשארות עם חוק הלאום.

האווי לאסוף
האווי לאסוף
5 years ago

אחלה מעורב, תודה רבה
לא חושב שיש דרך לפרש את ההערה של האוהד, בעיקר לאור טוויטים ישנים שלו, כמשהו שהוא לא גזעני.
מה שכן, ראסל לא היה צריך להגיב כך, ועונש של 25 אלף דולר הוא בבחינת בדיחה. אפשר גם לחשוב על מנגנון שיאפשר לאוהד להביע חרטה כנה ולחזור למשחקים, כי אפילו ספורטאים שנתפשו בלקיחת ממריצים זוכים, לרוב, להזדמנות שנייה (לא שיש לי איזו שהיא חיבה למי שמתבטא כך כלפי מישהו אחר שלא עשה לא כלום, חוץ מלקלוע לסל של קבוצתו

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
5 years ago

בבקשה קישור לטוויטים שלו אם יש לך

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
5 years ago

כן מצאתי כבר, תודה.
עברתי על התגובות שם ונראה שממש לא ברור האם אלה חשבונות מזויפים שלו (שכעת קיימים בוודאות) או משהו אמיתי.
בתור הדיוטה בתחום אין לי שום יכולת לקבוע.
אם זה אמיתי, אני מצדיק כמובן השעייה לכל החיים, כי זה מצביע על מגמה של גזענות ונותן תוקף לגירסא של ווסטברוק.
אבל אי אפשר לדעת.
אגב, בהודעה של הג'אז על ההשעיה הם לא אמרו דבר על ההיסטוריה שלו.
הם כתבו שהתנהלה חקירה של האירוע בוידאו ותשאול צופים והתייחסו רק למה שנאמר במגרש (שגם כאן אנחנו לא יודעים מה נאמר שם).
אני צריך הוכחה אמיתית להרשיע בנאדם, כזה אני.
תקרא לי נאיבי.
או עדות מצולמת של מה שהוא אמר במגרש, או הוכחה רצינית שהחשבונות הנ"ל אמיתיים ולא הטרלה.

הציפור הנדירה
הציפור הנדירה
5 years ago

קר מאמן מעולה ועם הרכב דומה למה שהיה לקןדמו הפך את הקבוצה למועמדת לאליפות ולאלופה. כך שהוא בהחלט עשה ולא עמד מן הצד!

נתן ל
5 years ago

1. דוק נראה לי שגם בציטוט שהבאת מסכימים של סטיב קר יש את הגדולה של למצוא את הנוסחא הנכונה בשביל סטף וקליי ומה שאיפשר בעצם את ההתחלה של כל השושלת הזאת.

משם אמנם זה היה בעיקר לא להפריע ולשמור על הגחלת אבל גם את זה צריך לדעת, יש הרבה דוגמאות לפישולים עם קבוצות גדולות, לייקרס 04 ודאלאס לאורך הרבה שנים בין השאר קבוצות שקופצות לי.

2. מלון עושה בשכל שהוא לא הכריח בכח את IT2 לרוטציה, לטעמי הזמן הנכון להכניס אותו יהיה בשבועיים האחרונים של העונה בזמן שנותנים לשחקנים הבכירים קצת לנוח. בכל מקרה גולדן יסיימו ראשונים גם בשיוט ב50% ומנוחה לשחקנים בכירים ולמרות כל הבעיות.

3. גם במקרה שפנו לווסטברוק בצורה גזענית יש דרך להגיב, אני בטוח שפניה לצוות הג'אז היו גורם לליוויו המיידי של האוהד מחוץ לאולם. הליגה יודעת למי יש כח ומי מוכר ומסתפקת בתגובה פחות מסמלית עבור התנהגות בלתי הולמת.

4. עד מתי החוזה של למרקוס ועד מתי הוא חושב שיוכל לשחק כדי לחזור לrip city?

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
5 years ago
Reply to  נתן ל

השנה הבאה היא האחרונה בחוזה התלת שנתי שלו. אמירה תמוהה מצידו לדעתי, לא רואה מה יש לו להרוויח מזה כרגע.

בירדמן
בירדמן
5 years ago

בעניין לברון-מייקל – אם מייקל לא היה עובר לבייסבול, קרוב לוודאי שהיו לו 8 אליפויות רצופות.
כאשר לברון היה שחקן חופשי, אני הימרתי שהוא יחתום בקליבלנד. לא אני טעיתי, הוא טעה.

בירדמן
בירדמן
5 years ago

בעניין אייזאה תומאס – כשהוא הנהיג את בוסטון, אלמלא פציעה של ראז'ון רונדו, הם היו עפים בסדרה מול שיקגו. לא יעזור כלום הבחור נמוך מדי, ומהווה נטל הגנתי.

בירדמן
בירדמן
5 years ago

לדונובן מיצ'ל חסרה מילה ישראלית בשביל תאור המצב: "הקומץ"! הקהל ביוטה מצויין, אבל הקומץ…

מנחם לס
5 years ago

תודה לכולם. קשה לענות לכל תגובה. אנחנו בדרך הביתה ועצרתי לכמה דקות במקדונלד

בירדמן
בירדמן
5 years ago
Reply to  מנחם לס

יש טבעות בצל?

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
5 years ago

פורסם עוד סרטון ישן לכאורה של אותו אדם:
https://www.youtube.com/watch?v=FCmjUyZBmcw
.
אם זה אכן אותו אדם, אין פה שאלה, וההשעיה מוצדקת. (קשה לדעת מהסירטון)

סגירת תפריט
101
0
Would love your thoughts, please comment.x